К ВОПРОСУ О ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТОВ В СФЕРЕ ИНОЯЗЫЧНОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ

  • Галина Леонидовна Халюта
Ключевые слова: Цели, объект и субъект обучения, методика, мотивация, контроль.

Аннотация

Представлена стратегия обучения специалистов для профессиональной коммуникации в иноязычной среде.

 

Литература

1. Bozhovich L.I. Study of motivation in children and teenagers’ behavior/ edited by L.I. Bozhovich and L.V.Blagonadezhay. – M : 1972.
2. Juveviciene P. Theory and practice in module teaching Kaunas : Shviesa, 1989. – p. 57-61.
3. Esaulov A.F. Activization of educational and cognitive activity of students. – M.: Vysh. shk., 1982. – p. 127.
4. Folomkina S.K. Foreign language reading arts in technical institutes. – M. : Vysh. shk., 1987. – p. 25-26.
5. Folomkina S.K. Lingusitic issues in foreign language teaching. – S-P. : Saint Petersburg University, 2001.
6. Khalyuta G.L. Lingvadidactical practicum in schemes and blocks for English teachers of schools and institutes. Practice of Leeds University – Togliatti : Kassandra, 1999.
7. Linda K. Lau. Distance Learning Technologies: Issues, Trends and opportunities. SSB, Inc., USA.
Выпуск
Раздел
Педагогические науки